i-Charge : Testimoni

KERETA NISSAN FRONTIER (manual diesel), saya dah guna untuk balik ke Terengganu pada Mac yang lalu .. Memang power i-Charge ni .. Naik bukit lebuhraya Gerik.. Kalau dulu gear 3 dan gear 4, hari ini guna gear 4 terus naik .. Minyak Jimat.. Enjin pun tak gegar pada kelajuan 140km/j sebelum ni gegar habis .. tu yang beli .. dah promote pada kawan2.. & dah buat duit harian pula la.

AN - SEBERANG JAYA, PENANG

Cerita sikit tentang doktor bateri, 2 orang jiran dah beli walaupun tak test i-Charge.. WOWW!! mudah betul buat biz ni..


MIE - BATU MAUNG, PENANG

Saya menggunakan NAZA CITRA, sebelum ini saya tercari2 alat untuk menjimatkan petrol. Setelah diperkenalkan i-Charge oleh kawan saya, i-Charge bukan saja dapat mmg menjimatkan petrol, malah sistem elektronik kenderaan saya menjadi berkualiti.. ANDA CUBA BARU ANDA TAU...

MUHD AZAN AZIZ - KELANTAN









No comments: